NO och laborationer

Laborera bör man annars blir NO:n trist … men det är inte alltid lätt att hålla saker och ting på rätt plats.

 

Vi jobbar vidare med vårt tema Save the world och hållbarhet.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.