Hej!
Vi har haft en bra vecka efter höstlovet. Många är taggade och förväntansfulla. Just nu håller vi på att utföra DLS-tester i alla klasser, vilket innebär stavning, ordförståelse samt läsning.
På hösten regnar det och det är bra om man har regnkläder och kanske ett ombyte med torra kläder ifall ifall.
Som ni kanske har märkt har mängden läxor ökat successivt, vilket innebär mer ansvar. Läxorna finns på läxsidorna här på bloggen om man skulle vara osäker på vad som gäller.
Trevlig helg!
